T.C. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı

Yeşil Masa Denizli’ de Faaliyete Geçti

Yayın Tarihi : 22.11.2016

İnsan odaklı çalışmanın bir göstergesi olarak; vatandaşların Bakanlık tarafından verilen hizmetlerden etkin ve hızlı bir şekilde faydalanması, bürokratik işlemlerin azaltılması ve memnuniyet düzeyinin artması amacıyla, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ülke genelinde "Yeşil Masa" uygulaması başlattı.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Yılmaz ERKAYA konuyla ilgili yaptığı açıklamada Bakanlığımızca verilen hizmetlerden etkin ve hızlı bir şekilde faydalanmayı sağlayarak hizmet alanların memnuniyetinin sağlanması ve bürokratik işlemlerin azaltılması amacıyla İl Müdürlükleri bünyesinde İl Müdür Yardımcısı sorumluluğunda 'Yeşil Masa' uygulamasını yürütecek bu birim, danışma, yönlendirme ve rehberlik hizmetleri verecektir. Vatandaşlar tarafından yapılan istek, öneri ve şikâyetler bu birim tarafından 5 iş günü içerisinde cevaplandırılmak üzere ilgililere yönlendirilecek ve kayıt altına alınacaktır. "Yeşil Masa" birimine müracaatlar, İl Müdürlüklerine ait internet sitesi (yesilmasa.tarim.gov.tr) üzerinden, telefonla veya şahsen yapılabileceğini belirten ERKAYA, Yeşil Masa Birime ait kurum girişinde altyapısı (masa, sandalye, telefon, internet vs.) sağlanmış fiziki bir mekân oluşturulduğunu ve Bakanlığımız tarafından uygulamaya geçirilen  "Yeşil Masa"  ile çözülmemiş sorun, değerlendirilmemiş talep ve öneri, işleme alınmamış şikâyet,  getirilen yenilik ve desteklemelerden haberdar olmayan kişi kalmayacağını belirtmiştir.

Yeşil Masa uygulamasında çiftçiler-üreticiler-yatırımcılar yesilmasa.tarimgov.tr vasıtasıyla web ortamında, telefon aracılığı ile veya kuruma bizzat başvuruda bulanarak talep, öneri ve şikâyetlerini "Yeşil Masa" da görevli personellere iletecek, görevli uzman personel tarafından alınan talepler il ve ilçelerdeki konu uzmanlarına iletilerek talep sahibine geri dönüş yapılacaktır.